مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-13سياسي

پرونده مدیران متخلف با قاطعیت در حال رسیدگی است


پرونده مدیران متخلف باید با قاطعیت بیشتر و رعایت عدل و انصاف مورد رسیدگی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدصادق رییس کل دادگستری مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری استان بر ضرورت نظارت بر ساخت وسازها و پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال تاکید کرد و گفت: روسای دادگستری و دادستان ها باید نسبت به موضوعات شهری خود اشراف داشته باشند و با رویکرد پیشگیرانه و در مرحله بعد با نگاه مسوولانه و بدون مماشات با تخلفات برخورد کنند.

وی توجه به دستورالعمل های قوه قضاییه توسط روسا و دادستان ها را مورد توجه قرارداد و گفت: سفر اخیر رییس قوه قضاییه  به استان می تواند گره گشای برخی سهل انگاری های مدیران  باشد و در این راستا نظارت بر حسن اجرای امور باید در دستور کار روسا و دادستان ها قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان مازندران بیان اینکه اجازه نمی دهیم اراضی کشاورزی به ویلای آن چنانی افراد خاص تبدیل شود، تصریح کرد:حفظ و نگهداری اراضی کشاورزی وملی وظیفه همه ماست  و دستگاه قضایی قاطعانه پیگیر حقوق مردم است.

اکبری بیان کرد: در بحث ساخت وسازهای غیرمجاز نقش مهم پیشگیری بر کسی پوشیده نیست مسلما اقدامات پیشگیرانه در کاهش بسیاری از هزینه ها موثراست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مدیران متخلف با قاطعیت در حال رسیدگی است

پرونده مدیران متخلف با قاطعیت در حال رسیدگی است