مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-21ورزشي

60 ویژه برنامه در هفته ازدواج در کردستان برگزار می شود


سرپرست امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: بیش از 60 مورد ویژه برنامه در هفته ازدواج در سطح استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، مجید آوج با تبریک سالروز پیوند آسمانی حضرت زهرای مرضیه (س) با حضرت علی (ع) و فرارسیدن روز ملی ازدواج اظهار داشت: سی ام خرداد لغایت چهارم تیر ماه در تقویم رسمی کشورمان به فرخندگی این ایام با عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است و از سوی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این هفته برگزار می شود.

وی به تقویم و روزشمار هفته ازدواج اشاره کرد و گفت: دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان عناوین و روز شمار این هفته را اعلام کرده است.

سرپرست امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان اعلام کرد: برگزاری جشن بزرگ وصال با حضور مسئولین استانی و زوج های موفق از جمله برنامه های مهم هفته ازدواج است که در دومین روز از این هفته همزمان با سایر استان های سراسر کشور در مرکز کردستان و همچنین در شهرستان های سطح استان برگزار می شود.

آوج با اشاره به برگزاری 60 مورد برنامه مختلف در سطح استان در هفته ازدواج بر هرچه باشکوه برگزار کردن برنامه های این هفته تأکید کرد و گفت: با همکاری و حمایت صدا و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 ویژه برنامه در هفته ازدواج در کردستان برگزار می شود

60 ویژه برنامه در هفته ازدواج در کردستان برگزار می شود