مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-20دانش

یک سوم جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور در نشست اعضای هیات رییسه و روسای استان های دانشگاه پیام نور در ساری ضمن تاکید بر ماموریت گرابودن دانشگاه و نقش آن در هویت بخشی به جوانان اظهار داشت: - رییس دانشگاه پیام نور گفت: 340 هزار دانشجو برابر با یک سوم جمعیت دانشجویی کشور در این دانشگاه تحصیل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور در نشست اعضای هیات رییسه و روسای استان های دانشگاه پیام نور در ساری ضمن تاکید بر ماموریت گرابودن دانشگاه و نقش آن در هویت بخشی به جوانان اظهار داشت: آمایش، ساماندهی و چابک سازی دانشگاه پیام نور مانند همه دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم از ماموریت های مهم این دانشگاه می باشد.

وی به مسوولیت های دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: بسیاری از خانواده های محروم جامعه از این دانشگاه بهره می برند، ماموریتی که این دانشگاه به درستی در همه نقاط کشور دنبال می کند.

تقی زاده به برگزاری مجازی و غیرحضوری بودن کلاس های دانشگاه به عنوان یک مزیت برای جذب دانشجو اشاره کرد و با تاکید بر اینکه با نگاه کارشناسی در راستای مجازی شدن کلاس های درس در همه رشته ها پیش می رویم، گفت: این اقدام سبب جذب و اعتماد بیشتر دانشجویان و یک فرهنگ و نگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند

یک سوم جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند