مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-18ورزشي

175 هزار ورزشکار در مازندران سازمان یافتند


سرپرست ورزش و جوانان مازندران با اشاره به افزایش شمار ورزشکاران سازمان یافته استان تعداد آن را 175 هزار نفر اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل عالیشان ظهر یکشنبه در مجمع سالانه هیئت جانبازان و معلولان استان مازندران اظهار داشت: ورزش استان مازندران همیشه و در همه رویدادها، مانند نگین درخشانی می درخشد.

عالیشان از افزایش ورزشکاران سازمان یافته در مازندران گفت و افزود: در پایان سال 1401 آمار تعداد ورزشکاران آماتور و حرفه ای ما به 175 هزار نفر رسیده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بیان داشت: ورزش استان مازندران برندی است که در کل کشور یکی از مواردی است که مازندران را به نام ورزش و قهرمانانش می شناسند.

وی با بیان اینکه 140 تیم ورزشی در استان مازندران در سطح کشور فعال هستند، گفت: امسال باشگاه نساجی و باشگاه کاله در مسابقات آسیایی حضور خواهند داشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه ضمن تقدیر از بنیاد شهید و بهزیستی، اظهار داشت: اهمیت این هیأت بر ما پوشیده نیست و ما هم در تأمین امکانات و تجهیزات به این هیأت کمک خواهیم کرد.

عالیشان با اشاره به اینکه، اماکنی که در سطح استان مختص جانبازان معلولین است در اختیار این هیأت قرار خواهیم داد، افزود: امسال مسابقات آسیایی هانگژو را در پیش داریم که س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

175 هزار ورزشکار در مازندران سازمان یافتند

175 هزار ورزشکار در مازندران سازمان یافتند