مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-08اقتصادي

زنبورداران استان اردبیل نیازمند حمایت مسئولان هستند


مدیرعامل اتحادیه زنبورداران استان اردبیل گفت: زنبورداران استان اردبیل با توجه به شرایط جوی امسال در این استان با مشکلاتی مواجه هستند و از همین رو برای ادامه فعالیت بهتر خود نیازمند حمایت مسئولان هستند.

- رسول حمزه ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: زنبورداران استان اردبیل با توجه به شرایط جوی امسال در این استان با مشکلاتی دست به گریبان هستند و خشکسالی در ماه های گذشته سبب شد تا استفاده از شهد و گرده گل برای زنبوران در موعد مقرر خود به خوبی انجام نشود و از طرفی دیگر سرمازدگی نیز مشکلات زنبورداران را دوچندان کرده و به همین دلیل با تلفاتی روبرو بودیم.

وی افزود: با گذر از این عوامل طبیعی و شرایط جوی که منجر به ضرر و زیان به زنبورداران شد در کنار آن افزایش قیمت نهاده های پرورشی و شکر و هم چنین قیمت داروها و .

مشکلات فعالان در این حوزه را مضاعف کرد.

مدیرعامل اتحادیه زنبورداران استان اردبیل تصریح کرد: شکر به عنوان یک نهاده پرورشی برای تخم ریزی و شروع فعالیت زنبور مورد نیاز بوده و استفاده می شود که افزایش قیمت آن سبب شد تا زنبورداران توان خرید این نهاده پرورشی را نداشته باشند.

زنبورداری از بخش صنفی – صنعتی به بخش تولید و صنعتی انتقال یابد وی تاکید کرد: متاسفانه دسته بندی شغلی زنبورداری در بخش صنفی - صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنبورداران استان اردبیل نیازمند حمایت مسئولان هستند

زنبورداران استان اردبیل نیازمند حمایت مسئولان هستند