مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-12فرهنگي

واکنش یک مسئول به شایعه ای درباره محسن ابراهیم زاده


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه شایعات در مورد محسن ابراهیم زاده کذب محض است گفت: این خواننده پاپ به علت رانندگی بدون توقف و طولانی مدت برای رسیدن به ارومیه خسته بود و نتوانست سانس دوم کنسرت خود را کامل اجرا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، علیرضا نوروزی  افزود: محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ ایرانی قرار بود دیروز صبح ساعت پنج با هواپیما به ارومیه حرکت کند که پرواز کنسل شده و به دنبال کنسل شدن پرواز مجبور شد با خودروی شخصی به ارومیه حرکت کند و وی در نهایت پس از بیش از 12 ساعت رانندگی، عصر ساعت 6 و 15 دقیقه به ارومیه رسید.

 وی اظهارکرد: ابراهیم زاده سانس اول که عصر با تاخیر برگزار شد، اجرا کرده ولی در سانس دوم به دلیل خستگی مفرط حال خوبی نداشت.

وی در اثر رانندگی با اتومبیل شخصی و طی کردن مسافت 12 ساعته قادر به اجرای کامل نبود که به دنبال این اتفاق، مردم اعتراضاتی داشتند.

 نوروزی ادامه داد: حال نامساعد ناشی از خستگی و استراحت و مداوا به وسیله آمپول و سرم بازهم اجازه اجرای کامل را به این خواننده پاپ نداد و این موضوع باعث بروز اعتراضات شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: پس از این با حضور عوامل اجرایی کنسرت، ناظران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین نیروهای محترم انتظامی، موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یک مسئول به شایعه ای درباره محسن ابراهیم زاده

واکنش یک مسئول به شایعه ای درباره محسن ابراهیم زاده