مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-11اقتصادي

خرید بیش از 60 هزار تن گندم از گندمکاران هرمزگانی


رییس واحد بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون شصت هزار تن گندم از گندمکاران هرمزگانی خریداری شده است.

- ایسنا/هرمزگان رییس واحد بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون شصت هزار تن گندم از گندمکاران هرمزگانی خریداری شده است.

محمد رضا ماندگاری ظهر امروز (21 خردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در سال زراعی جاری 17 هزار و 500 هکتار از زمین های کشاورزی هرمزگان به زیرکشت گندم رفته است که پیش بینی می شود بیش از 65 هزار تن محصول با رشد 40 درصد، برداشت شود.

وی بیان کرد: هم اکنون 30 درصد پول خرید گندم به قیمت سال قبل یعنی 11 هزار و 500 تومان، به حساب گندمکاران واریز شده است و بقیه آن نیز بزودی پرداخت می شود.

ماندگاری خاطرنشان کرد: بعد از رایزنی بین اعضای شورای قیمت گذاری و وزارت جهادکشاورزی، نرخ خرید تضمینی گندم به ازای هر کیلوگرم 15 هزار تومان اعلام شده است که بزودی مابه التفاوت آن به حساب گندمکاران واریز می شود.

رییس واحد بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان اظهار کرد: امسال علاوه بر آن هزار و 500 تومان برای بخشی از هزینه های کود و بذر و 2 هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم برای کشاورزان تصویب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بیش از 60 هزار تن گندم از گندمکاران هرمزگانی

خرید بیش از 60 هزار تن گندم از گندمکاران هرمزگانی