مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-21سياسي

آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، مذهبی و اقامتی سیدالشهدای مقاومت در کرمان


مجموعه فرهنگی، مذهبی و اقامتی سیدالشهدای مقاومت با حضور امام جمعه کرمان، استاندار، فرمانده سپاه ثارالله و جمعی از مدیران و مسئولان کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، این مجموعه در زمینی به مساحت 3 هکتار و در پنج بخش یادمان محور، اقامتی، حمایتی، فرهنگی و خدماتی در بزرگراه ابومهدی المهندس راه اندازی خواهد شد تا میزبانی پایتخت مقاومت جهان اسلام از میهمانان و زائران سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی به بهترین شکل انجام گیرد.

این مراسم صبح امروز چهارشنبه 31 خرداد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، دادستان کرمان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر کرمان و جمعی از مدیران برگزار شد.

  حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به آیات قرآن کریم اشاره داشت و گفت: وعده خداوند است که انسان های اهل ایمان در قلوب مردم جای خواهند گرفت و محبوب دل های مردم خواهند شد و شهید حاج قاسم سلیمانی از مصادیق این آیه است.

وی افزود: غالب لقب هایی که به شهید حاج قاسم سلیمانی داده شد از دل مردم جوشید است، در حرکت عملی تشییع تاریخی و ماندگار پیکر شهید سلیمانی سند سردار دلها امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، مذهبی و اقامتی سیدالشهدای مقاومت در کرمان

آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، مذهبی و اقامتی سیدالشهدای مقاومت در کرمان