مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-17سياسي

از تامین زمین برای خانوارهای دارای 3 فرزند تا تهیه اطلس باروری استان کرمان


در جلسه جوانی جمعیت استان کرمان اعلام شد: اطلس باروری استان تدوین شده که اختصاصی است و به عنوان الگوی کشوری ارائه شده است.

- ایسنا/کرمان در جلسه جوانی جمعیت استان کرمان اعلام شد: اطلس باروری استان تدوین شده که اختصاصی است و به عنوان الگوی کشوری ارائه شده است.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان بعد از ظهر امروز 27 خردادماه در جلسه ستاد استانی خانواده و جوانی جمعیت کرمان اظهار کرد: سیاسی کاری در شبکه بهداشت و درمان نداشته باشید.

او با تاکید برآنکه پرداخت وام از سوی صندوق امداد پیگیری شود، ادامه داد: تفکیک زمین برای خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر هر چه سریعتر انجام و 100 قطعه زمین 200 متری برای واگذاری به این خانوارها آماده شود و زمین های با متراژ بالاتر نیز به خانواده ها معرفی شود تا در صورت تمایل به آنها واگذار شود.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که آمار متولدین و نرخ رشد را ثبت احوال هر سه ماه یکبار ارائه دهد، اظهار کرد: تجهیز و احداث خوابگاه متاهلین و مراکز درمان ناباروری از محل مولدسازی انجام شود.

همچنین دکترمهدی احمدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این جلسه با تبیین اقدامات انجام شده در زمینه جوانی جمعیت استان گفت: اطلس باروری استان کرمان تدوین شده که اختصاصی است و به عنوان الگوی کشوری ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تامین زمین برای خانوارهای دارای 3 فرزند تا تهیه اطلس باروری استان کرمان

از تامین زمین برای خانوارهای دارای 3 فرزند تا تهیه اطلس باروری استان کرمان