مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-07ورزشي

رییس فدراسیون تنیس روی میز: سجادی دغدغه ورزشکاران را می داند


وزیر ورزش جزو قهرمانان جهانی و آسیایی بوده که باعث می شود دغدغه ورزشکاران را بداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با توجه به لزوم ارائه خدمات موردنیاز و همچنین تأکیدات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر به ثمر رساندن پوشش واقعی بیمه موردنیاز این گروه از جامعه با هدف پوشش همزمان بیمه شدگان در بیمه های حوادث، عمر، فوت، نقص عضو و تأمین هزینه های درمانی آنان، صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در راستای وظایف ذاتی و مطابق اساسنامه خود موفق شد تا خدمات شایسته و بی سابقه ای را مطابق دستورات وزیر ورزش و جوانان به جامعه ورزش کشور ارائه کند.

مهرداد علی قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز، در خصوص این اتفاق اظهار داشت: این خواسته تاریخی کل قهرمانان کشورمان بوده است.

این مساله به قبل انقلاب هم برمی گردد.

یکی از دلایلی که حمید سجادی این موضوع را در اولویت خود قرار داد، این بود که جزو قهرمانان جهانی و آسیایی بوده است و این باعث می شود تا دغدغه ورزشکاران را بداند.

خیلی از کشورهایی که جلوتر از ما هستند این مساله را برطرف کردند که خدا را شکر توسط یک وزیر ورزشی و دغدغه مند برطرف شده است.

وی با اشاره به مشکلات بیمه در رده بزرگسالان و برطرف شدن این مشکلات با وجود بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی خاطرنشان کرد: در رده سنی بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون تنیس روی میز: سجادی دغدغه ورزشکاران را می داند

رییس فدراسیون تنیس روی میز: سجادی دغدغه ورزشکاران را می داند