مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-05اجتماعي

عطش در روستای شگفت انگیز لی لی پوت های خراسان جنوبی


اهالی روستای شگفت انگیز ماخونیک سربیشه (لی لی پوت ها) و روستاهای اقماری آن از کمبود آب در این روستای گردشگری گلایه داشتند که مدیریت آب و فاضلاب این شهرستان هم به گلایه آن ها پاسخ داد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ جمعی از اهالی روستای ماخونیک و روستاهای اقماری این روستای شگفت انگیز که به روستای لی لی پوت ها معروف است با ارسال پیامی به خبرگزاری فارس از این که حدود دو ماه است که با مشکل قطعی آب و تامین آب مصرفی مواجه هستند از آب و فاضلاب شهرستان گلایه کردند که چرا فکری به حال رفع این مشکل مردم بر نمی دارد.

در این پیام به توریست پذیر بودن این روستا و رفت و آمد گردشگران بسیار نیز اشاره شده که کمبود آب گردشگران و مهمانان ماخونیک را نیز با مشکل مواجه کرده است.

همچنین در این پیام از فرماندار سربیشه و نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی خواسته شده که پیگیری های لازم را برای رفع این مشکل انجام دهند.

تاسیسات نیاز به تقویت دارد مدیریت امور آب و فاضلاب سربیشه نیز در پاسخ به گلایه مردم ماخونیک و روستاهای اقماری آن این گونه پاسخ داد که آب 7 روستای منطقه ماخونیک از مجتمع حسین آباد تامین می شود و طی سه سال گذشته افزایش ساخت وسازها و جمعیت را در این منطقه داشته ایم  اما متاسفانه تاسیسات همان تاسیسات سال های قبل است که نیاز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطش در روستای شگفت انگیز لی لی پوت های خراسان جنوبی

عطش در روستای شگفت انگیز لی لی پوت های خراسان جنوبی