مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-19اقتصادي

21 هزار تن کود کشاورزی در استان یزد توزیع شد


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد گفت: در طول یک سال گذشته بالغ بر 21 هزار تن کود بین کشاورزان استان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن زارعیان در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع 21 هزار تن کود بین کشاورزان استان یزد اظهار داشت: از این میزان 16 هزار تن کود ازته، 3 هزار تن کود فسفاته و 2 هزار تن کود پتاسه است.

وی افزود: سـهم اسـتان یزد در سال 1402 از انواع کودهای شیمیایی یارانه ای بالغ بر 32 هزار تن شامل انواع کودهای شـیمیایی ازته، فسـفاته و پتاسه تعیین و ابلاغ شده و تاکنون بیش از 10 هزار تن آن توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تدارک و توزیع شده که حدود 32 درصد سهمیه کلی استان در سال جاری محقق شده است.

زارعیان ادامه داد: در حال حاضر شرکت دارای 9 هزار و 600 تن ذخیره استراتژیک انواع کودهای یارانه ای بوده وهیچ کمبودی از لحاظ تامین کودهای یارانه ای در استان وجود ندارد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد بیان کرد: با توجه به اهمیت ثبت نام کارگزاران در سامانه جامع مدیریت کالا و خدمات، تیمی از همکاران شرکت به صورت حضوری به برخی شهرها و شهرستانهای استان مراجعه کرده و عملیات ثبت نام کارگزاران را پیگیری کردند.

زارعیان با اشاره به اینکه امنیت غذایی اولویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هزار تن کود کشاورزی در استان یزد توزیع شد

21 هزار تن کود کشاورزی در استان یزد توزیع شد