مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 02:002023-06-19سياسي

با رویداد «دیدار» منتظر مدهای عفیفانه در ماه محرم باشید


دست اندرکاران رویداد می گویند «دیدار» قرار است کار مردم را در پیدا کردن لباس مناسب محرم و اربعین راحت کند و حتی به آنها تنوع در انتخاب لباس مناسب این ایام را ارائه دهد.

- گروه زندگی: آن پرسش معروف چی بپوشم؟! را که به خاطر دارید؟ گمان کرده اید فقط مخصوص جشن و مهمانی است؟ نه! متأسفانه سال ها غفلت در حوزهٔ پوشاک و مد کار را به جایی رسانده که برای مراسم عزاداری هم لباس مناسب به سختی پیدا می شود.

اگر کمی سخت گیرتر باشید و خوشتان نیاید روی لباس خودتان یا فرزندتان کلمات انگلیسی خودنمایی کند، شاید حتی به ناچار بی خیال لباس های آماده و بازاری شوید و سراغی از یک خیاط کاردرست و به صرفه دوز بگیرید.

دست اندرکاران رویداد می گویند دیدار قرار است کار مردم یعنی مصرف کنندگان نهایی پوشاک را در پیدا کردن لباس مناسب محرم و اربعین راحت کند؛ و حتی پا فراتر از این بگذارد و به آنها تنوع در انتخاب لباس مناسب این ایام را ارائه دهد.

اما  رویداد دیدار چه طور قرار است این رؤیای دور و دراز را برایمان محقق کند؟ همراهمان باشید با توضیحات مسئولان رویداد.

نشست خبری رویداد برکت دیدار برگزار شد پیش رویداد دوازدهمین جشنوارهٔ مد و لباس فجر با عنوان نشست خبری رویداد برکت دیدار صبح امروز با حضور خبرنگاران، مسئولان کارگروه مد و لباس و دبیر کمیتهٔ اجرایی رویداد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رویداد «دیدار» منتظر مدهای عفیفانه در ماه محرم باشید

با رویداد «دیدار» منتظر مدهای عفیفانه در ماه محرم باشید