مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-06سياسي

استقبال عراق از 24 ساعته شدن مرز خسروی


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به برگزاری مراسم اربعین در فصل گرما از استقبال عراق برای 24 ساعته شدن مرز خسروی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمجید میر احمدی ظهر سه شنبه در نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران استانی در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اربعین یک رویداد بزرگ جهانی است که هر ساله تعداد زیادی از مردم کشورمان برای شرکت در آن راهی کشور عراق می شوند.

وی افزود: با توجه به بازدیدی که از مرز خسروی صورت گرفت افزایش گیت های تردد زوار در مرز منذریه عراق جزو کلیدی ترین موضوعات است که در این راستا مسئولان استانی باید برای حل مشکل اقدام کنند و اعتبارات لازم نیز اختصاص خواهد یافت.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه سال های آتی مراسم اربعین در فصل گرما برگزار می شود اگر کشور عراق نیز با مشکلاتی رو به رو بود باید برای تسهیل تردد زوار کشورمان نسبت به کمک به طرف عراقی برای حل مشکلات اقدام کنیم.

میراحمدی با اشاره به افزایش کرایه وسایل حمل و نقل طی سال گذشته، خاطر نشان کرد: نرخ کرایه وسایل نقلیه در عراق قابل کنترل و پیگیری نیست اما این مشکل به مقامات عراقی اطلاع رسانی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال عراق از 24 ساعته شدن مرز خسروی

استقبال عراق از 24 ساعته شدن مرز خسروی