مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-07اقتصادي

فضای اقامت زائران ایرانی در هتل های مدینه افزایش یافت


مسئول اسکان زائرین ایرانی حج تمتع 1402 در مدینه منوره از افزایش سرانه فضای اقامتی زائران ایرانی در هتل های شهر پیامبر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد ملاحسنی امروز چهارشنبه به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج در مدینه منوره گفت: سرانه متراژی که برای هر زائر در هتل ها تعیین شده حدود 4 متر مربع است و با توجه به مجوزی که از سوی مبادی ذیربط در عربستان به هر هتل داده می شود، تعداد معینی زائر در هتل ها اسکان پیدا می کنند ولی ما برای رفاه حال حجاج ایرانی و خدمات رسانی بهتر این سرانه را افزایش داده ایم.

وی افزود: بطور مثال، درهتل قصر آندلوس که مجوز پذیرایی از 2 هزار زائر به صورت همزمان را دارد، یک هزار و 250 زائر را اسکان داده ایم.

ملاحسنی با بیان اینکه واحد اسکان، نخستین بخشی است که تدارکات و امور حج را انجام می دهد، اظهار کرد: با مشخص شدن تعداد ویزای حجاج بعد از تفاهم رییس سازمان حج و زیارت با وزارت حج عربستان، واحد اسکان کار خود را با اجاره هتل ها آغاز می کند.

مسئول اسکان مدینه منوره در حج 1402 ادامه داد: اجاره هتل ها برای حج 1402 از ماه رجب کلید خورد و طی یک ماه تقریباً حدود 18 هتل در منطقه مرکزی مدینه اجاره شد که اکنون این هتل ها در اختیار زائران ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای اقامت زائران ایرانی در هتل های مدینه افزایش یافت

فضای اقامت زائران ایرانی در هتل های مدینه افزایش یافت