مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-18حوادث

31 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان کشف شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف 31 کیلو و 18 گرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این رابطه 440 خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع آوری و دستگیر شدند.

- سرهنگ علی احمدپور در گفت وگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح 3 روزه ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: در این رابطه 4 کیلو و 868 گرم تریاک، 2 کیلو و 222 گرم هرویین، 986 گرم حشیش، 9 کیلو و 255 گرم شیشه و 13 کیلو و 687 گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان افزود: در این راستا، 440 خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، گفت: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم گیری و از بین بردن افسردگی و کم رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.

سرهنگ احمدپور با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم، خاطرنشان کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می افتد که همه دستگاه های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان کشف شد

31 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان کشف شد