مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:312023-06-07سياسي

هیئات مذهبی پرچمداران جریان سازی اسلامی در جامعه هستند


فرماندار ساوه با تاکید بر مردمی بودن فعالیت هیئات مذهبی گفت: هیئات مذهبی ابزارهای شبکه سازی مردمی بوده و پرچمداران جریان سازی اسلامی، جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه هستند.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه با تاکید بر مردمی بودن فعالیت هیئات مذهبی گفت: هیئات مذهبی ابزارهای شبکه سازی مردمی بوده و پرچمداران جریان سازی اسلامی، جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه هستند.

مهدی الیاسی چهارشنبه 17 خردادماه 1402 در گردهمایی روسای شورای هیئات مذهبی استان مرکزی که به میزبانی ساوه و با حضور رییس شورای هیئات مذهبی کشور برگزار شد، اظهار کرد: مساجد و هیئات مذهبی هسته های مقاومت هستند و از این هسته های مقاومت مدافعین حرم و امنیت و حافظان ارزش های اسلامی تربیت و پرورش یافته اند.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری بر روی نسل جوان به منظور پرورش آینده سازانی که مدافع نظام و ارزش های اسلامی باشند به عنوان یک ضرورت باید در مساجد و هیئات مذهبی دنبال شود و این موضوع نیاز جامعه امروزی ماست.

فرماندار ساوه با بیان اینکه هیئات مذهبی ساوه جزو فعال ترین و پویاترین تشکیلات مردمی هستند، افزود: نگاه مردم به هیئات مذهبی نگاه خاص و ویژه است و باید با تدوین و طراحی برنامه های جذاب و پویا بستر جذب جوانان و نوجوانان را به مساجد، هیئات مذهبی و محافل دینی فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات مذهبی پرچمداران جریان سازی اسلامی در جامعه هستند

هیئات مذهبی پرچمداران جریان سازی اسلامی در جامعه هستند