مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-01اقتصادي

دیدار سرپرست وزارت صمت با نخست وزیر ازبکستان/ بررسی توسعه مناسبات تجاری طرفین


سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت که به منظور برگزاری پانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ازبکستان به تاشکند سفر کرده با نخست وزیر ازبکستان ملاقات و گفت وگو کرد.

- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت که به منظور برگزاری پانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ازبکستان به تاشکند سفر کرده با نخست وزیر ازبکستان ملاقات و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان اجلاس کمیسیون مشترک ایران و ازبکستان، سید مهدی نیازی سرپرست وزارت صمت کشورمان با عارف اف نخست وزیر کشور جمهوری ازبکستان در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور دیدار کرد.

در این نشست، نیازی ضمن ابلاغ پیام رییسی - رییس جمهوری ایران و مخبر معاون اول به دولت ازبکستان، از آمادگی کامل ایران برای میزبانی از رییس جمهور ازبکستان خبر داد.

در این نشست مهم ترین زمینه های توسعه مناسبات سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی بین طرفین بررسی و تبادل نظر شد.

نیازی بر اهتمام ویژه دولت جمهوری اسلامی ایران و شخص رییس جمهوری بر توسعه همکاری ها با کشورهای همسایه و همسو از جمله کشور ازبکستان تأکید کرد.

نیازی به برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی های دانش بنیان و فناوری های نوین و دانش بنیان جمهوری اسلامی ایران در حاشیه ملاقات دو رییس جمهوری اشاره و پیشنهاد کرد همکاری های علمی و فناوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سرپرست وزارت صمت با نخست وزیر ازبکستان/ بررسی توسعه مناسبات تجاری طرفین

دیدار سرپرست وزارت صمت با نخست وزیر ازبکستان/ بررسی توسعه مناسبات تجاری طرفین