مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-09اجتماعي

سیل فیروزکوه تلفات جانی نداشت/تلف شدن 100 رأس گوسفند/تأمین علوفه برای کشاورزان


استاندار تهران با تأکید بر جبران خسارت شهروندان فیروزکوه در سیل اخیر از تأمین علوفه برای کشاورزان در این محدوده خبر داد.

- استاندار تهران با تأکید بر جبران خسارت شهروندان فیروزکوه در سیل اخیر از تأمین علوفه برای کشاورزان در این محدوده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا فخاری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارش های اخیر در شرق استان تهران ظرف روزهای گذشته شاهد حوادثی بودیم که منجر به وقوع سیل در این منطقه شد.

امروز جمعه بازدیدی از مناطق سیل زده داشتیم و وقتی موضوعات را از نزدیک بررسی کردیم مشاهده شد که عدم رعایت اصول ساخت و ساز در بستر رودخانه ها و یا در مسیر حرکت آب عامل اصلی بروز خسارت های مادی است.

وی اضافه کرد: به حمدالله خسارت جانی در سطح محدوده ظرف روزهای گذشته نداشتیم؛ اما نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که به همکارانم در حوزه بنیاد مسکن توصیه می کنم نظارت عالی به چگونگی ساخت و سازها در روستاها داشته باشند.

متاسفانه در روستاها شاهد بودیم در مسیر رودخانه ها ساخت و ساز انجام شده و اهالی اعلام می کنند که بنیاد مسکن اجازه این کار را داده.

بنابراین باید به دوستان تذکر دهم که از ساخت و ساز در مسیر آب های فصلی جدا جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل فیروزکوه تلفات جانی نداشت/تلف شدن 100 رأس گوسفند/تأمین علوفه برای کشاورزان

سیل فیروزکوه تلفات جانی نداشت/تلف شدن 100 رأس گوسفند/تأمین علوفه برای کشاورزان