مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:502023-05-29اقتصادي

پرداخت 180 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی


رییس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طی یکسال گذشته 180 هزار میلیارد تومان بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی پرداخت شده است.

- سید احمد هاشمی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فارس ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز بزرگداشت حضرت احمدابن موسی الکاظم (ع)، بیان کرد: 55 تا 60 میلیون نفر جامعه هدف و دریافت کننده خدمات از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی هستند و اکثریت مخاطبین این وزارتخانه نیز از نیروهای جامعه کار و تلاش کشور هستند.

به نقل از تعاون،کار و رفاه اجتماهی قارس، هاشمی تعامل، هم افزایی و برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در سطح استان های کشور را موجب توسعه خدمات کیفی به جامعه هدف عنوان کرد.

مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با کارگران اشاره کرد و گفت: مقابله با فساد موضوع مهمی بود که رهبری در این دیدار گلایه مندانه رهنمودهایی را در این زمینه بیان کردند.

هاشمی ادامه داد: ستاد مبارزه با فساد در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شکل گرفته که در پی آن گلوگاه های فساد شناسایی و به ارگان های نظارتی بالادستی اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 180 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی

پرداخت 180 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی