مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-17اقتصادي

افزایش بی سر و صدای قیمت بلیت اتوبوس در اهواز


قیمت بلیت اتوبوس های درون شهری اهواز در برخی از مسیرها به بیش از 2 برابر قیمت قبل افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در حالی که شهرداری ها در برخی از شهرها نرخ بلیت اتوبوس را افزایش ندادند و در برخی از شهرها مانند آبادان نیز با تدبیری که شهرداری و شورای شهر انجام داده است بلیت اتوبوس های درون شهری رایگان شد، شهرداری اهواز بلیت اتوبوس ها را گران کرد.

گران شدن قیمت بلیت اتوبوس های درون شهری در اهواز متفاوت بوده است که در برخی از مسیرها حتی به بیش از 2 برابر قیمت قبلی افزایش یافت که این مسئله باعث نارضایتی شهروندان شد.

در همین ارتباط یکی از شهروندان اهوازی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ما خیلی وقت ها از اتوبوس استفاده می کنیم زیرا هم به صرفه تر است و هم ایستگاه آن دقیق کنار خیابان محل زندگی ما قرار دارد و نیازی نیست برای رسیدن به خانه در گرمای اهواز مسیری را پیاده طی کنیم.

وی افزود: متاسفانه در روزهای گذشته قیمت بلیت اتوبوسی که به مقصد بنکداران، سوار می شدیم به بیش از 2 برابر افزایش پیدا کرده است.

این شهروند اهوازی گفت: هر چند که در مسیری که ذکر کردم اتوبوس زیادی وجود ندارد ولی باز هم برای ما که حقوق درست و حسابی نداریم به صرفه است که امیدواریم مسئولان شهرداری این افزایش 2 برابری بلیت اتوبوس را رسیدگی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بی سر و صدای قیمت بلیت اتوبوس در اهواز

افزایش بی سر و صدای قیمت بلیت اتوبوس در اهواز