مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-20ورزشي

تلاش برای میزبانی شایسته مسابقات والیبال آسیا


جانشین ستاد برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه گفت: با میزبانی شایسته و قهرمانی تیم ملی، شور و نشاط مردم کشورمان را از ارومیه به قاره پهناور آسیا نشان خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رضا ابراهیمی در جلسه هماهنگی میزبانی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ، با یادآوری اهمیت این میزبانی از ابعاد ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اظهار داشت : اینکه این رویداد بزرگ والیبالی با پیگیری استاندار آذربایجان غربی و مسئولین ورزشی استان به ارومیه مهد والیبال آسیا و سرزمین عشاق والیبال جهان انتقال یافت، اتفاقی بسیار مهم و بزرگ بوده و می تواند از همه جهات برای استان و مردم عزیزمان ارزشمند باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به زمان اندک باقیمانده به شروع این مسابقات، افزود: با اعطای ابلاغ مسئولین کمیته های ستاد، کارها با سرعت، دقت و حساسیت بالایی انجام گیرد و تمامی دستگاه ها، نهادها و متولیان با نگاهی ملی برای میزبانی شایسته این رویداد معتبر آسیایی پای کار باشند.

ابراهیمی افزود: از استقبال میهمانان گرفته تا حمل و نقل، اسکان، برنامه های فرهنگی و فوق برنامه، سالن های مسابقات و تمرین، مبلمان و فضای شهری، اطلاع رسانی گسترده رسانه ای،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای میزبانی شایسته مسابقات والیبال آسیا

تلاش برای میزبانی شایسته مسابقات والیبال آسیا