مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-20اقتصادي

پیش بینی افزایش رقم وام ساخت مسکن صنعتی و دانش بنیان به 742 میلیون تومان


سقف تسهیلات ساخت مسکن در حال حاضر 550 میلیون تومان است، با مصوبه جدید شورای پول و اعتبار این تسهیلات برای واحدهای دانش بنیان و واحد مسکونی ساخته شده به شیوه صنعتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی امروز در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: باتصویب شورای پول و اعتبار، میزان تسهیلات ساخت مسکن به صورت صنعتی و دانش بنیان 35٪ افزایش یافت .

در همین راستا، موضوع را از جواد سادات، مشاور وزیر راه و شهرسازی، پیگیری کردیم؛ وی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: وزارت راه و شهرسازی عزم جدی برای حمایت از دانش بنیان ها به ویژه در حوزه ساخت مسکن دارد و در این رابطه سال گذشته طرح حمایت از صنایع دانش بنیان نیز در این وزارت خانه به تصویب رسید.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت تغییر مدل پرداخت وام ساخت مسکن برای صنایع دانش بنیان و صنعتی سازی اظهار داشت: هزینه تمام شده ساخت مسکن به شیوه های نوین بیشتر از شیوه های سنتی است.

* ساختار شکست تسهیلات صنعتی سازی ساخت مسکن متفاوت است وی با تأکید بر اینکه در این مدل ساختار شکست پرداخت وام متفاوت است، افزود: در ساختار سنتی، وام در 5 مرحله با اقساط 20 تا 30 درصدی به سازنده پرداخت می شود اما در شیوه صنعتی سازی، واحد مسکونی در یک زمان بسیار کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش رقم وام ساخت مسکن صنعتی و دانش بنیان به 742 میلیون تومان

پیش بینی افزایش رقم وام ساخت مسکن صنعتی و دانش بنیان به 742 میلیون تومان