مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-07ورزشي

آخرین وضعیت تیم های خوزستانی؛ سکون و سردرگمی


در حالی که باشگاه های فوتبال کشور در حال آماده سازی خود برای فصل جدید هستند، تیم های خوزستانی در سکون و سکوت محض به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، 6 نماینده خوزستان در لیگ های برتر و دسته اول در مردادماه باید رقابت خود را در فصل جدید فوتبال کشور آغاز کنند.

در پایان فصل گذشته، نفت مسجدسلیمان با سقوط به دسته اول جای خود را به استقلال خوزستان داد تا تراز خوزستانی ها در میان دو لیگ حفظ شود و این استان با سه نماینده در لیگ برتر و سه نماینده در لیگ دسته اول، به عرض اندام در فوتبال کشور بپردازد.

عمده اقداماتی که تیم های لیگ برتری برای فصل آینده صورت داده اند، در حیطه مذاکره برای تعیین کادر فنی بودهو هنوز اقدام خاصی در سایر حوزه ها صورت نگرفته است.

فولاد خوزستان بر همین اساس از باشگاه فولاد خوزستان خبر می رسد که مدیران این تیم برای توافق یا عدم آن با علیرضا منصوریان، 48 ساعت زمان خواسته اند، این در حالی است که هواداران این تیم از ابتدای حضور این مربی در اهواز، با تصدی نیمکت فولاد توسط این منصوریان به شدت مخالف بوده اند و به انحاء مختلف اعتراض خود را به مدیریت این باشگاه اعلام کرده اند.

هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان خواستار به خدمت گرفتن مربی خارجی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تیم های خوزستانی؛ سکون و سردرگمی

آخرین وضعیت تیم های خوزستانی؛ سکون و سردرگمی