مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-09ورزشي

اجرای 150 برنامه برای غنی سازی اوقات فراقت دانش آموزان اروندنشین


مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، از اجرای بیش از 150 عنوان ویژه برنامه فرهنگی،هنری،ورزش،گردشگری و تفریحی برای دانش آموزان اروند نشین در خلال تعطیلات تابستانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، محمدرضا یونس زاده، مدیر توسعه فرهنگی و هنری این سازمان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آغاز فرآیند برنامه ریزی برای تشکیل رویدادهای فرهنگی، ورزشی، تفریحی، رقابتی و آموزشی در اوقات فراغت دانش آموزان از اردیبهشت ماه سال جاری، اظهار کرد: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، بیش از 150 عنوان رویداد را حوزه های مختلف برنامه ریزی نموده که بخشی از این رویدادها به طور مستقل توسط این سازمان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره برگزاری رویداد رقابتی نوجوان برتر با مشارکت یکی از حلقه های میانی و هسته های مردمی فعال منطقه، در خلال تعطیلات تابستانی، گفت: ذیل این رویداد فرهنگی، برنامه های متنوعی با همکاری ادارات آموزش و پرورش آبادان و خرمشهر و سایر دستگاه های مرتبط با حیطه اوقات فراغت، اجرا خواهد شد.

  مدیر توسعه فرهنگی، هنری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به تبیین بالغ بر 150 برنامه فرهنگی برای تعطیلات تابستانی دانش آموزان، تصریح کرد: این برنامه ها در پنج حوزه مدیریتی اعم از فرهنگی و هنری، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 150 برنامه برای غنی سازی اوقات فراقت دانش آموزان اروندنشین

اجرای 150 برنامه برای غنی سازی اوقات فراقت دانش آموزان اروندنشین