مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-14ورزشي

مرحله استانی یازدهمین المپیاد آماده در استان ایلام آغاز شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از آغاز مرحله استانی یازدهمین دوره رقابت های ملی المپیاد آماده با مشارکت 300 دانش آموز در استان ایلام خبر داد.

- غلامرضا علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات المپیاد آماده دادرس با حضور تیم های برتر 9 شهرستان استان به مدت دو روز و به صورت مجزا در دو گروه خواهران و برادران در آیتم های طرح دادرس، پناهگیری و خروج ایمن، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، خونریزی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی مصدوم، اطفای حریق، اسکان اضطراری با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی افزود: المپیاد آماده مخفف المپیاد مهارت های امدادی دادرسان هلال احمری است و دادرس مخفف دانش آموزان آماده در روزهای سخت است که سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این طرح را با هدف خود امدادی، دگرامدادی، ترویج فرهنگ نوع دوستی، کمک به دیگران و نهادینه سازی این فرهنگ در بین جوانان و به خصوص دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش برگزار می کند.

وی ادامه داد: طرح دادرس هرسال با هدف تبیین و تقویت خود امدادی در بین دانش آموزان، شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان اجرا می شود و از موثرترین طرح های ملی هلال احمر است که دانش آموزان آموخته ها و داشته ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی یازدهمین المپیاد آماده در استان ایلام آغاز شد

مرحله استانی یازدهمین المپیاد آماده در استان ایلام آغاز شد