مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-19ورزشي

بازگرداندن 52 پایگاه مدیریت بحران تهران به کارکرد اصلی


سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان ورزش شهرداری با انعقاد توافق نامه ای  52 سوله مدیریت بحران در اختیار سازمان ورزش را  به مدیریت بحران تهران منتقل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: امروز در یک نشست صمیمانه به همراه آقای اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و همکاران ارجمند ایشان، موفق شدیم یک توافق 14 بندی در چهار سرفصل در خصوص واگذاری پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران مناطق شهرداری تهران که سالهاست در اختیار سازمان ورزش بود و از محیط آن برای ورزش بانوان استفاده می شد، توافق جدیدی صورت گرفت.

وی افزود: بر مبنای توافق صورت گرفته علاوه بر این که ورزش بانوان نه تنها حذف نشود و آسیب نبیند، بلکه ارتقا هم پیدا کند و در ضمن ما بتوانیم از ظرفغیت این این پایگاه ها برای تأمین سرانه های مدیریت بحران شهر استفاده کنیم.

نصیری یادآور شد: تجهیزاتی که لازم است تا شهروندان شریف تهران برای زمان بحران در اختیار داشته باشند در بخش هایی از سوله های بحران ذخیره می شود و همینطور بانوان ارجمندی که از این پایگاه ها به ورزش می پردازند با آموزش های مدیریت بحران مثل امداد و نجات، اطفای حریق، کمک های اولیه و تمرین های عملیاتی آشنا شوند و در این کلاس ها نیز شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن 52 پایگاه مدیریت بحران تهران به کارکرد اصلی

بازگرداندن 52 پایگاه مدیریت بحران تهران به کارکرد اصلی