مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-12پزشكي

تجمع خانواده های بیماران هموفیلی مقابل سازمان غذا و دارو


وی با انتقاد از سازمان غذا و دارو برای مجوزندادن به توزیع این دارو، تأکید کرد: هزینه این دارو نسبت به داروهای قدیمی، کمتر از یک چهارم است؛ اما سازمان غذا ودارو به بهانه این که این دارو قیمت گذاری نشده است، - وی با انتقاد از سازمان غذا و دارو برای مجوزندادن به توزیع این دارو، تأکید کرد: هزینه این دارو نسبت به داروهای قدیمی، کمتر از یک چهارم است؛ اما سازمان غذا ودارو به بهانه این که این دارو قیمت گذاری نشده است، از توزیع آن خودداری می کند.

 جمعی از خانواده های بیماران هموفیلی در مقابل سازمان غذا و دارو به دلیل در دسترس قرارندادن داروی نوین بیماران هموفیلی به نام هملبیرا تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اطلاعات، یکی از شرکت کنندگان در این تجمع بیان کرد: داروی هملبیرا که از داروهای نوین برای درمان بیماران هموفیلی است، مانند داروهای سابق، روزانه چندین بار به رگ بیماران تزریق نمی شود و تزریق آن زیر پوستی است که با توجه به اثرگذاری طولانی مدت آن (یک ماه)، انقلابی در درمان بیماران هموفیلی ایجاد کرده است.

وی افزود: هزینه درمان ماهانه بیماران هموفیلی با داروهای قدیمی بین 800 میلیون تا یک میلیارد تومان است که تماما توسط بیمه ها پرداخت می شود؛ اما این داروها برای بیماران هموفیلی زیر 15 سال که باید با روش پروفیلاکسی درمان شوند، کارآیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع خانواده های بیماران هموفیلی مقابل سازمان غذا و دارو

تجمع خانواده های بیماران هموفیلی مقابل سازمان غذا و دارو