مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-07اجتماعي

برخورد با برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه در شفت


رییس اداره حفاظت از محیط زیست شفت از جریمه 265 میلیون ریالی برای سه متخلف برداشت کننده غیر مجاز شن و ماسه در شهرستان شفت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت؛ یاسر ریاضی رییس اداره حفاظت از محیط زیست شفت، با اشاره به جزییات برخورد قانونی با برداشت کنان غیرقانونی شن از بستر رودخانه اظهار کرد: طی گشت و کنترل توسط مأمورین یگان حفاظت از محیط زیست با متخلفین برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه مواجه شدند که بلافاصله کار متوقف و متخلفین با تنظیم صورتجلسه به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تأکید بر تداوم گشت های زیست محیطی بیان کرد: بدین منظور جهت حفظ زیستگاه طبیعی موجودات آبزی و جلوگیری از تخریب محیط زیست و حفظ اکوسیستم طبیعی رودخانه ها سه نفر از متخلفین برداشت غیر مجاز شن و ماسه به 265 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

  به گفته رییس اداره حفاظت از محیط زیست شفت، در این راستا با اشخاصی متخلفی که بدون اخذ مجوز مبادرت به برداشت غیر مجاز شن و ماسه در رودخانه ها می نمایند برخورد قانونی صورت می گیرد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

ریاضی همچنین از اهالی منطقه و دوستداران محیط زیست شهرستان شفت درخواست کرد در صورت رؤیت هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را به اطلاع اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت اطلاع و یا با تلفن گویای 1540 اطلاع رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه در شفت

برخورد با برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه در شفت