مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-10حوادث

حریق مجتمع مسکونی 36 واحدی در قزوین مهار شد


رییس سازمان زمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از وقوع حریق در مجتمع مسکونی 36 واحدی در خیابان پیروزی این شهر خبر داد و گفت: آتش نشانان 40 نفر از ساکنان این مجتمع را نجات دادند.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان زمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از وقوع حریق در مجتمع مسکونی 36 واحدی در خیابان پیروزی این شهر خبر داد و گفت: آتش نشانان 40 نفر از ساکنان این مجتمع را نجات دادند.

قدیر موسی خانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد : 23:58 شب گذشته 19 خرداد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 36 واحدی واقع در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و بلافاصله مأموران آتش نشانی از چهار ایستگاه شهید بابایی، مینودر، پونک و شهید مفتح به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: یک طبقه منفی با کاربری پارکینگ در این مجتمع وجود داشت؛ در این محل چند دستگاه خودرو پارک شده بود که یکی از خودروها دچار حریق و شعله ور شده بود.

رییس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: بر اثر این حریق دود بسیار زیادی طبقات بالایی ساختمان را فراگرفته و شعله های آتش در حال سرایت به دیگر خودروهای همجوار بود که آتش نشانان با توجه به محبوس بودن تعداد زیادی از ساکنان در آن ساعات به 2 گروه تقسیم شدند، تعدادی از نیروها برای خارج کردن ساکنان به طبقات بالا و گروه دیگر برای خاموش کردن آتش به طبقه منفی یک رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق مجتمع مسکونی 36 واحدی در قزوین مهار شد

حریق مجتمع مسکونی 36 واحدی در قزوین مهار شد