مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-10دانش

دانشگاه پیام نور املاک مازاد ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: دانشگاه پیام نور 460 واحد دانشگاهی دارد، - رییس دانشگاه پیام نور در برنامه صف اول شبکه خبر به تشریح دستاورد ها و برنامه های دانشگاه پرداخت و گفت این دانشگاه املاک مازاد ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: دانشگاه پیام نور 460 واحد دانشگاهی دارد، به طوری که این مراکز در راستای عدالت آموزشی و دسترسی بیشتر به تحصیل دایر شده است.

نظام آموزشی دانشگاه پیام نور ترکیبی است و کلاس های رفع اشکال به صورت مجازی و دروس عملی و آزمایشگاهی نیز به صورت حضوری برگزار می شود.

او افزود: یکی از اهداف این دانشگاه توجه به موضوع بومی گزینی است، برای دانشجویان متأهل در راستای قانون حمایت از قانون جوانی جمعیت اعلام آمادگی برای ساخت خوابگاه متاهلی کرده ایم.

40 هزار دانشجو در استان تهران مشغول به تحصیل هستندرییس دانشگاه پیام نور بیان کرد: در 16 استان مرزی کشور دانشگاه پیام نور شعبه دارد، در استان تهران 16واحد دانشگاهی راه اندازی شده است، به طوری که حدود 40 هزار دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل هستند و همچنین 344 هزار دانشجو مشغول به تحصیل در دانشگاه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور املاک مازاد ندارد

دانشگاه پیام نور املاک مازاد ندارد