مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:362023-06-11حوادث

تصادفات رانندگی در استان سمنان 25 مصدوم بر جای گذاشت


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع هشت حادثه رانندگی طی یک هفته گذشته در استان خبر داد و گفت: مجموع این تصادفات 25 مصدوم بر جای گذاشته است.

- علیرضا باغبان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان سمنان طی یک هفته گذشته به هشت حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی امداد رسانی کردند، ابراز داشت: در این بین واژگونی خودرو با پنج مورد بیشترین فراوانی حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده است.

وی ضمن بیان اینکه سه مورد دیگر تصادف دو خودرو با یکدیگر و انحراف به چپ خودرو را شامل می شود، افزود: تصادف پراید با کامیون کیلومتر 27 محور دامغان، انحراف از جاده پژو پارس و برخورد آن با نیوجرسی در کیلومتر 10 محور ایوانکی به شریف آباد و انحراف از جاده سمند و برخورد آن با تپه در کیلومتر 70 محور سرخه به آرادان از جمله آنها را در بر دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در مجموع حوادث فوتی گزارش داده نشده است، ابراز داشت: بروز این گونه تصادفات علاوه بر خسارات مالی باعث آسیب های روحی و جسمی شده که تا پایان عمر عوارض آن با فرد و خانواده وی خواهد بود لذا برای پیشگیری از این حوادث تلخ و غیر قابل جبران همگان را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دعوت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات رانندگی در استان سمنان 25 مصدوم بر جای گذاشت

تصادفات رانندگی در استان سمنان 25 مصدوم بر جای گذاشت