مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:552023-05-31سياسي

آغاز نخستین همایش فصلی خبرگزاری فارس استان فارس


از دقایقی پیش نخستین همایش فصلی خبرگزاری فارس استان فارس با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، رییس شورای شهر شیراز، ناینده مردم شیراز و زرقان دز مجلس شورای اسلامی و رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب الامی در فارس و خبرنگاران این خبرگزاری در سراسر استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس در آغاز این همایش ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع)، خبرنگاران را پرچمداران ساحت اطلاع رسانی دانست و اظهار کرد: خبرگزاری فارس از جهاتی بیشتر، بهتر و عمیق تر در این عرصه عمل کرده است.

احمد پهلوانیان با بیان اینکه خبرگزاری فارس در استان فارس موفق و هوشمند در فعالیت فضای مجازی عمل می کند، افزود: بنده این رسانه را در استان موثر، موفق، شجاع، دلیر، حساس و اثرگذار میدانم اما به این معنا نیست که تمام گزاره های آن مورد تایید است.

وی با بیان اینکه پیشگام طرح اهمیت فضای مجازی، رهبر معظم انقلاب بودند، عنوان کرد: آنچه در اندیشه ایشان بود با عملکرد مسوولین نظام در دوره ها و حوزه های مختلف فاصله زیادی دارد.

مدیرکل صدا و سیما استان فارس با اشاره به اینکه فضای مجازی یک فضای رها شده است و در این ابررسانه داده های غلطی ارائه می شود، گفت: ایجاد ذهنیت غلط و شکل گیری فهم اشتباه و تغییر هوشمندانه ذهن و شیوه اندیشیدن را می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نخستین همایش فصلی خبرگزاری فارس استان فارس

آغاز نخستین همایش فصلی خبرگزاری فارس استان فارس