مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:302023-05-31اجتماعي

بسیاری از دانشجویان کارشناسی حتی نمی دانند که استاد راهنمایی دارند


معاون آموزشی دانشکده علوم انسانی دانشگاه فردوسی گفت: سال هاست طرح تعیین استاد راهنما برای دانشجویان کارشناسی در دانشگاه ها در حال اجراست، اما بسیار ناقص انجام می شود، - اما در برخی از گروه ها چنان به این موضوع بی توجهی شده که بسیاری از دانشجویان حتی نمی دانند که استاد راهنمایی دارند.

شهلا شریفی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تاکیدات وزیر علوم نسبت به لزوم انتخاب استاد راهنما برای دانشجویان کارشناسی، اظهار کرد: تعیین استاد راهنما برای دانشجویان کارشناس ضروری است، زیرا در این صورت دانشجویان از حقوق خود و آیین نامه های آموزشی اطلاع می یابند و هیچ گاه با اشکالات آموزشی مواجه نمی شوند.

در حال حاضر وقت زیادی از مدیریت آموزشی دانشکده ها صرف بررسی و حل و فصل مشکلات آموزشی دانشجویان می شود.

وی افزود: در بسیاری از موارد عدم اطلاع دانشجویان ازقوانین آموزشی، باعث می شود درس هایی را بردارند که لازم نیست و همین موجب افزایش دوران تحصیل شان می شود.

در حالی که اگر این دانشجویان از همان ترم اول استاد راهنمایی می داشتند که در انتخاب واحد به آنان کمک می کرد، با چنین مشکلاتی مواجه نمی شدند.

معاون آموزشی دانشکده علوم انسانی دانشگاه فردوسی بیان کرد: سال هاست طرح تعیین استاد راهنما برای دانشجویان کارشناسی در دانشگاه ها در حال اجراست، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از دانشجویان کارشناسی حتی نمی دانند که استاد راهنمایی دارند

بسیاری از دانشجویان کارشناسی حتی نمی دانند که استاد راهنمایی دارند