مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-14بين الملل

نشست معاونان وزرای خارجه ایران، ترکیه، روسیه و سوریه


فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه اعلام کرد: نشست چهارجانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، ترکیه، روسیه و سوریه با محوریت عادی سازی روابط آنکارا- دمشق چهارشنبه آینده در آستانه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، میخاییل بوگدانوف، فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در امور غرب آسیا و کشورهای آفریقایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست معاونان وزرای امور خارجه ایران، ترکیه، روسیه و سوریه با محوریت عادی سازی روابط ترکیه و سوریه 21 ژوئن (چهارشنبه هفته آینده) در شهر آستانه واقع در کشور قزاقستان برگزار می شود و هیئت روسی نیز 20 ژوئن عازم این شهر خواهد شد.

فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در امور غرب آسیا و کشورهای آفریقایی در ادامه گفت: پروژه روسیه در خصوص نقشه راه آماده است.

وظیفه ما مشورت با شرکا و پیشبرد این کار است.

امیدوارم در مذاکرات آستانه پیشرفت جدی داشته باشیم.

گفتنی است نشست چهارجانبه مسکو 10 ماه می 2023 با حضور مولود چاووش اوغلو، سرگیی لاوروف، حسین امیرعبداللهیان و فیصل المقداد، وزیران امور خارجه ترکیه، روسیه، ایران و سوریه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، وزرای امور خارجه ترکیه، روسیه، ایران و سوریه پس از این نشست تصمیم گرفتند تا یک نقشه راه برای پیشبرد روابط ترکیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست معاونان وزرای خارجه ایران، ترکیه، روسیه و سوریه

نشست معاونان وزرای خارجه ایران، ترکیه، روسیه و سوریه