مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-20اجتماعي

کلاه گشاد سکه های تقلبی/ گنجی در کار نیست؛ لطفا گول نخورید!


با وجود اطلاع رسانی های پلیس، همچنان یکی از موارد کلاهبرداری هایی که رخ می دهد مربوط به موضوع سکه های تقلبی است تا برخی افراد میلیون ها تومان بابت آن متضرر شوند.

- - گروه استان ها: بسیاری از کسانی که زندگی خود را در مسیر جستجوی گنج در سراب سکه های تقلبی باخته اند از پیامک هایی می گویند که بوی گنج را به مشامشان آورده و دلشان را هوایی کرده بود تا برای دستیابی به گنج قصه ها راهی سفری تا سراب آرزوها شوند.

کلاه گشاد سکه های تقلبی پیامک هایی که برای مالباختگان ارسال می شود همه لحنی عامیانه دارند و در آن ها فردی که خود را عشایری کم سواد جلوه می دهد از یافتن گنجی می گوید که دنبال آب کردن آن است و حال گویا دست به دامن شهروندانی از جای جای ایران شده تا در این مسیر همراهی اش کند.

و چه خوش خیال اند آن ها که فرستنده این پیامک ها را افراد عوامی می دانند درحالی که آن ها منتظرند تا این خوش خیالان را مهمان کلاه گشاد خود کنند و چه بسیارند ساده لوحانی که پول هایشان را در این مسیر به باد می دهند و تازه می فهمند که هیچ گنجی از ابتدا در کار نبوده است.

مشکل سکه ها و فروش اشیا عتیقه تقلبی در استان لرستان به ویژه شهرستان ازنا و الیگودرز شاید محدود به این نقطه جغرافیایی نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاه گشاد سکه های تقلبی/ گنجی در کار نیست؛ لطفا گول نخورید!

کلاه گشاد سکه های تقلبی/ گنجی در کار نیست؛ لطفا گول نخورید!