مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:302023-05-28اقتصادي

کمک 6 میلیارد تومانی مردم گیلان برای توسعه و بازسازی عتبات مقدسه


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان، مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات را به صورت نذورات دانست و گفت: مردم گیلان سال گذشته 6 میلیارد و 40 میلیون تومان اعم از نقد و طلا برای بازسازی عتبات عالیات نذر کردند.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان، مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات را به صورت نذورات دانست و گفت: مردم گیلان سال گذشته 6 میلیارد و 40 میلیون تومان اعم از نقد و طلا برای بازسازی عتبات عالیات نذر کردند.

مجید دوهندو، با اشاره به آغاز فعالیت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از سال 82، اظهار کرد: سردار سلیمانی بنیانگذار ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مرمت اعتاب مقدسه با پایان رسیده و توسعه را آغاز کردیم، افزود: 6 امام و یک امامزاده در کاظمین و سامرا و نجف و کربلا داریم.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، همه شهرستان ها و بخش های استان را دارای نمایندگی این ستاد دانست و اضافه کرد: ترفیع گنبد امام حسین(ع)، ساخت صحن عقیله بنی هاشم در کربلای معلی، ساخت صحن حضرت امام محمدباقر(ع) در کاظمین، توسعه حرمین سامرا، ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف و توسعه حرم حضرت زینب و حضرت رقیه در سوریه از جمله پروژه های در دست احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 6 میلیارد تومانی مردم گیلان برای توسعه و بازسازی عتبات مقدسه

کمک 6 میلیارد تومانی مردم گیلان برای توسعه و بازسازی عتبات مقدسه