مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:202023-05-29سياسي

حسن خلق از آداب انتظار است


خوش برخورد بودن با مردم و به زیبایی برخورد کردن و در دل جامعه راه پیدا کردن میسر نیست جز در پرتو حسن اخلاق و برخورد شایسته؛ - ایسنا/قم رییس جامعه مدرسین قم، تصریح کرد: خوش برخورد بودن با مردم و به زیبایی برخورد کردن و در دل جامعه راه پیدا کردن میسر نیست جز در پرتو حسن اخلاق و برخورد شایسته؛ بنابراین آنچه امام زمان (عج) در زمان غیبت از ما به عنوان ادب انتظار می خواهند، انتظار به ضمیمه حسن اخلاق و تقوا است.

آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین قم امروز 8 خردادماه در آیین اختتامیه جشنواره ملی مهدویت، ضمن تشکر از جهاد دانشگاهی قم به عنوان متولی برگزاری جشنواره مهدویت، انتظار مثبت را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: انتظار مثبت به این معنا است که باید مثل یک سرباز آماده برای فرمانبری از امام زمان باشیم.

وی ادامه داد: دانشجویانی که چهره انتظار و فضای انتظار را با هنر و شعر به تصویر می کشند و از همه افرادی که در این فضا فعالیت کردند و به عشق امام زمان دعوت جهاد دانشگاهی را لبیک گفتند تشکر می کنم.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: امام صادق (ع) می فرماید: اگر عمر من به عنوان امام صادق پایدار بماند تا روزی که منجی ظهور کند خود را خدمت گذار آن حضرت قرار می دهم، اگر کسی می خواهد از یاران امام زمان (عج) باشد چشم به راه آینده روشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن خلق از آداب انتظار است

حسن خلق از آداب انتظار است