مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-08بين الملل

واکنش معنادار آمریکا به توافق با ایران


معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: ما معتقدیم آژانس اتمی تلاش گسترده ای برای گفتگو با ایران در خصوص این مسایل باقی مانده در خصوص پادمان ها و تعهدات انجام داده است و ما خوشحالیم که ایران و آژانس در خصوص افزایش بازرسی ها در تاسیسات غنی سازی ایران به توافق رسیده اند.

- ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در واشنگتن در پاسخ به سوالی درباره گزارش روزنامه اسراییلی هاآرتص مبنی بر نزدیک بودن یک توافق هسته ای بین ایران و آمریکا از اظهار نظر صریح خودداری کرد و گفت: به شایعات و مکالمات دیپلماتیک افشا شده که می توانند اشتباه و گمراه کننده باشند، پاسخ نمی دهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این مقام وزارت خارجه آمریکا افزود: من، وزیر خارجه و رییس جمهور آمریکا به صراحت اعلام کرده ایم که واشنگتن متعهد به جلوگیری همیشگی از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است و ما همچنان معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای دستیابی به این هدف به صورت قابل تایید و دائمی است.

ما همچنین اعلام کرده ایم که هیچ گزینه ای را از روی میز حذف نکرده ایم.

  از ایران می خواهیم به تعهداتش بر اساس توافق با آژانس عمل کند پاتل در پاسخ به سوال دیگری در خصوص گزارش اخیر رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی اتمی در خصوص برنامه هسته ای ایران گفت: این گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معنادار آمریکا به توافق با ایران

واکنش معنادار آمریکا به توافق با ایران