مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-10بين الملل

نظر رییس جمهور پیشین فرانسه در مورد ترامپ و پوتین


اولاند در کتاب خود به تاثیر نرخ بیکاری در آینده سیاسی رییس جمهور در فرانسه می پردازد و می گوید که اکثر کسانی که در فرانسه اکثریت را کسب کردند به دلیل ناتوانی در کاهش بیکاری، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از الجزیره، فرانسوا اولاند، رییس جمهور پیشین فرانسه، به تازگی با چاپ خاطرات دوران پنج ساله ریاست جمهوری اش، بار دیگر خود را در صحنه سیاسی این کشور مطرح کرده است.

کتاب چهارصد صفحه ای درس های قدرت که از سوی انتشارات استوک (Stock) در پاریس به چاپ رسیده، به این دلیل مهم است که فقط شامل خاطرات یک رییس جمهور بازنشسته نیست، بلکه نکاتی را درباره ساز و کار سیاست داخلی فرانسه و همچنین مسائل سیاست جهانی مطرح می کند.

اما پیش از هر چیز، اولاند در این کتاب تلاش دارد کارنامه ای از دوران ریاست جمهوری خود ارائه کند؛ هرچند می نویسد که این کتاب نه برای توجیه کردن و نه برای دفاع از کارنامه ای است که با گذشت زمان، به تنهایی از خود دفاع خواهد کرد .

به نظر می رسد، اولاند قصد دارد از طریق این کتاب، دستاوردها، سیاست ها و شرایطی که دولت وی در آن برهه زمانی داشت را برای مردم تبیین نماید، به ویژه اینکه در داخل فرانسه، دولت وی با رضایت مردمی همراه نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر رییس جمهور پیشین فرانسه در مورد ترامپ و پوتین

نظر رییس جمهور پیشین فرانسه در مورد ترامپ و پوتین