مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:252023-05-28سياسي

رسیدگی به پرونده های اقتصادی استان بوشهر تسریع می شود


رییس کل دادگستری استان بوشهر بر تسریع در رسیدگی به پرونده های مهم اقتصادی در حوزه تولید و صنعت و اتخاذ تدابیر لازم در این راستا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرانگیز ظهر یکشنبه در بازدید از شرکت های صنعتی جنوب استان بوشهر با تبریک دهه کرامت و گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر بر تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

وی یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی در سال جاری را کمک به رونق تولید در بخش های مختلف به ویژه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دانست و افزود: این راستا با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و حمایتی حقوقی و قضایی و امنیت پایدار در چارچوب قانون زمینه تداوم فعالیت این شرکت ها را فراهم و در رفع موانع آن ها نیز گام بر می دارد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر مهم ترین ارکان رضایتمندی جامعه کارگری را رعایت و پرداخت به موقع حق و حقوق این عزیزان دانست و گفت: مدیران شرکت ها باید با توجه لازم به حقوق قانونی کارگران، حقوق ماهیانه این قشر را به موقع پرداخت کرده و هیچ شرکتی نباید پرداخت حقوق کارگران را به تعویق اندازد.

مهرانگیز در ادامه به لزوم اجرای دقیق قوانین و مقررات در حوزه صنعت و کار تاکید کرد و گفت: مسئولان سعی کنند تا مسائلی که موجب خلل در روند کار و تولید می شود رخ ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده های اقتصادی استان بوشهر تسریع می شود

رسیدگی به پرونده های اقتصادی استان بوشهر تسریع می شود