مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-01سياسي

رزن تنها شهرستان با مهاجرت معکوس در استان همدان


نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: رزن تنها شهرستان استان همدان بوده که دارای جمعیت معکوس است و از اهالی آن به دیار خود بازمی گردند که این امر نشان از رشد و توسعه شهرستان دارد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: رزن تنها شهرستان استان همدان بوده که دارای جمعیت معکوس است و از اهالی آن به دیار خود بازمی گردند که این امر نشان از رشد و توسعه شهرستان دارد.

حسن لطفی پنجشنبه 11 خرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اگر می خواهیم شهرستان های رزن و درگزین رشد، توسعه و آبادانی داشته باشند باید آمارها مبتنی بر واقعیت و علمی باشد و اختلافات سیاسی را کنار بگذاریم.

وی افزود: شهرستان رزن در ریل توسعه در حال حرکت بوده و ما از راه علمی و آمار واقعی با وفاق و همدلی و یک برنامه علمی محکوم به توسعه هستیم و به طور قطع با چنین روندی مشکلی در مسیر آبادانی شهرستان های رزن و درگزین نخواهیم داشت.

لطفی با بیان اینکه در اکثر حوزه ها شهرستان رزن و درگزین شاخص های خوبی دارند، اظهار کرد: فاز اول بهسازی معابر روستایی در کل کشور در حال اجراست که در این رابطه در حوزه بنیاد مسکن با انجام شدن بهسازی معابر 10 روستای باقیمانده دو شهرستان فاز اول بهسازی به صورت صددرصد اجرا خواهد شد که در این صورت رتبه اول کشور را در این رابطه کسب خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزن تنها شهرستان با مهاجرت معکوس در استان همدان

رزن تنها شهرستان با مهاجرت معکوس در استان همدان