مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:302023-05-30اجتماعي

توله پلنگ گربه از آب در آمد!


پیدا شدن یک توله پلنگ در زنجان به صدر اخبار ایران رسید اما خیلی زود حباب این ماجرا ترکید و مشخص شد هنوز هیچ کس نمی تواند بگوید این توله متعلق به پلنگ است یا یک گربه معمولی و وحشی! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، البته منطقه شکار ممنوع خرمنه سر طارم یکی از بهترین زیستگاه های پلنگ در کشور به حساب می آید و در سالیان گذشته توسط محیطبانان و ساکنان جوامع محلی مشاهده و حضور این گونه ارزشمند در منطقه ثبت شده است از این رو توله گربه سان کشف شده کارشناسان را به شک و تردید انداخت.

توله پلنگ بی مادر در زنجان روز شنبه 6 خرداد در یک اتفاق نادر یک توله گربه سان وحشی در منطقه شکار ممنوع خرمنه طارم استان زنجان پیدا شد و محیطبانان بعد از انجام اقدامات لازم جهت حفاظت از این گونه در محل تا زمان رسیدن مادر و عدم مراجعه مادر، این توله را به منطقه امنی منتقل می کنند و بعد از معاینه آن متوجه می شوند که این توله گربه سان مربوط به گونه پلنگ است.

در همین خصوص محمدرضا یافتیان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: در جریان حضور یک قلاده بچه پلنگ در دربند باکلور واقع در منطقه شکار ممنوعه خرمنه سر طارم، بلافاصله تأمین امنیت و مراقبت از بچه پلنگ به صورت نامحسوس در دستور کار قرار می گیرد تا در صورت امکان مادر توله به فرزند خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توله پلنگ گربه از آب در آمد!

توله پلنگ گربه از آب در آمد!