مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 21:272023-06-16حوادث

حل مشکل اسکان موقت سیل زدگان روستای نهوج


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: چند بازدید مستقیم خانه به خانه انجام دادیم و نیازها و مسائل مردم را بررسی کردیم که یک مورد مشکل اسکان وجود داشت بنا شد شرایط اسکان موقت برای این افراد، - محمد نوید متقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: بعد از گذشت یک هفته از حادثه ی سیل در روستای نهوج اردستان، امروز بازدیدی برای کنترل عملیات های قانونی مربوط به هلال احمر و بررسی مشکلات مردم انجام دادیم.

وی افزود: در حادثه ی سیل نهوج، خوشبختانه آن چه طبق قانون وظیفه هلال احمر برای عملیات جست وجو و نجات و کمک اضطراری در 72 ساعت اول بود انجام شده است؛ همچنین برای کمک به تخلیه آب و گل و لای فعالیت هایی صورت گرفت.

متقی خاطرنشان کرد: چند بازدید مستقیم خانه به خانه انجام دادیم و نیازها و مسائل مردم را بررسی کردیم که یک مورد مشکل اسکان وجود داشت بنا شد شرایط اسکان موقت برای این افراد، فراهم شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: در جلسه ای که در دهیاری برگزار کردیم قرار شد یک تقسیم وظایف انجام شود و هر ارگانی با نظارت فرمانداری مسؤولیت های خود را در این رابطه انجام دهد تا مسائل و مشکلات مردم رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل اسکان موقت سیل زدگان روستای نهوج

حل مشکل اسکان موقت سیل زدگان روستای نهوج