مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-21سياسي

تعطیلی آموزش در روزهای کرونا به کشور خسارت زد


نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی گفت: تعطیلی مستمر دو ساله حوزه آموزش در کشور، آثار زیان بار زیادی را برای کشور ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سید محمد پاکمهر، نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و رازو جرگلان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در همایش روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه پیام نور بجنورد اظهار کرد: نقش جامعه بسیج اساتید در دانشگاه ها بسیار گسترده و اثرگذار است، زیرا اگر بنا باشد رتبه به لحاظ علمی در دنیا ارتقا پیدا کند، باید به نقش اساتید توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج اساتید در حوزه حکمرانی نظام اسلامی کمک بزرگی محسوب می شود، گفت: براین اساس طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اثربخش ترین گروه های جامعه بسیج اساتید هستند.

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی با تأکید بر این نکته که سمبل خدمت در حوزه بسیج اساتید، شهید چمران بودند، افزود: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، شهید چمران به دنبال نان و نام نبود، براین اساس اساتید باید این گونه فکر و دانشجو تربیت کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل درگیری با ویروس کرونا به مدت دو سال فضای دانشگاه ها، مدارس و نظام تعلیم وتربیت در کشور تعطیل شد، بیان داشت: این در حالی است که خیلی از کشورهای جهان در این ایام به صورت مستمر دو هفته تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی آموزش در روزهای کرونا به کشور خسارت زد

تعطیلی آموزش در روزهای کرونا به کشور خسارت زد