مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-01اقتصادي

اشباع خیابان ها از مشاوران املاکی/ ارتباط مشاوران املاک با گرانی مسکن ناچیز است


شغل بی دردسر و راحت مشاور املاکی و همچنین مجوزدهی افسارگسیخته برای صدور پروانه کسب و کار باعث شده تا بدون هیچ قید و شرطی خیابان ها از مشاوران املاکی اشباع شود و دلالی جای مشورت را در حوزه مسکن بگیرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امروزه با گذر از خیابان ها و کوچه های شهر و به فاصله هر 50 متر یک تابلوی مشاور املاک خودنمایی می کند و بیش از آنکه سوپر مارکتی ، نانوایی، مرغ فروشی و خیاطی دیده شود دیگر هیچ خیابان و کوچه ای خالی از تابلوی مشاور املاکی نیست که هرکدام نیز به وسعت یک آژانس و تجارت گسترده فعالیت دارند.

بنگاه های مشاور املاک یا همان دلال های بازار ملک همیشه یکی از متهمان گرانی مسکن به خصوص در دوره های جهش قیمت معرفی شده اند، اما مسؤولان صنف مشاوران املاک همواره این اتهام را رد کرده و می گویند: مشاوران املاک با دلالت معامله و جوش دادن آن به سود می رسند و گرچه وجود افراد متخلف در همه صنوف وجود دارند و نمی توان وقوع تخلف را منکر شد، اما درمجموع اینکه مشاوران املاک عامل گرانی مسکن معرفی شوند، هرگز واقعیت ندارد.

سید مهدی حجازی، رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان علت افزایش چشمگیر تعداد مشاوران املاک اصفهان را صدور پروانه کسب و کار از طریق درگاه ملی مجوزها بدون هیچ ضابطه و قانونی می داند و به خبرنگار فارس گفت: افراد غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشباع خیابان ها از مشاوران املاکی/ ارتباط مشاوران املاک با گرانی مسکن ناچیز است

اشباع خیابان ها از مشاوران املاکی/ ارتباط مشاوران املاک با گرانی مسکن ناچیز است