مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-03سياسي

سپاه با تمام تجهیزات در مناطق سیل زده شهرستان گرمی حضور دارد


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران در راستای مأموریت مردم محور خود با تمام تجهیزات و امکانات در مناطق سیل زده شمال استان اردبیل حضور دارد.

- بیله سوار- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران در راستای مأموریت مردم محور خود با تمام تجهیزات و امکانات در مناطق سیل زده شمال استان اردبیل حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی صبح چهارشنبه با حضور در مناطق سیل زده شهرستان های گرمی و بیله سوار با اشاره به بسیج امکانات و امدادرسانی به سیل زدگان اظهار کرد: سپاه از ساعت اولیه سیل در حال کمک رسانی به مردم منطقه است.

وی از بسیج نیروها، امکانات و تجهیزات سپاه و بسیج برای امدادرسانی و رفع مشکلات و تأمین نیازهای مردم شهرها و روستاهای سیل زده خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی بارش نزولات آسمانی و فراگیری بارش ها در مناطق شمال استان اردبیل وقوع سیلاب شدید و آب گرفتگی در شهرهای گرمی و بیله سوار مغان و روستاهای اطراف و بروز شرایط بحرانی برای مردم این مناطق را شاهدیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با قدردانی از یگان ها و نیروهای سپاه و بسیج که از ساعات اولیه مشغول امدادرسانی به سیل زدگان هستند، گفت: امکانات و ماشین آلات مهندسی و رده های مستقر در منطقه، در هماهنگی و هم افزایی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه با تمام تجهیزات در مناطق سیل زده شهرستان گرمی حضور دارد

سپاه با تمام تجهیزات در مناطق سیل زده شهرستان گرمی حضور دارد