مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-19اقتصادي

بیش از 14 هزار میلیارد ریال از طریق اصلاح بذر خلق ثروت می شود


رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی با اشاره برآورد ارزش اقتصادی برخی از دستاوردهای این مرکز گفت: اصلاح ارقام مختلف گندم آبی و دیم، لوبیا، انار و صنوبر بیش از 14 هزار و 364 میلیارد ریال افزایش ثروت در هر سال به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، غلامرضا گودرزی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سابقه تاسیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: مرکز تحقیقات استان در سال 1362 و مرکز تحقیقات منابع طبیعی و امور دام استان در سال 1372 تاسیس شد؛ در سال 1379 پس از ادغام دو وزارتخانه کشاورزی و جهاد سازندگی با نام مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان به فعالیت خود ادامه داد.

وی با بیان اینکه این مرکز در سال 1394 با ادغام مراکز آموزش جهاد کشاورزی استان ها با نام مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی در حال فعالیت است، افزود: این مرکز از زمان فعالیت خدمات فراوانی را به جامعه هدف ارائه کرده است.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی ادامه داد: استفاده بهینه از نهاده های کشاورزی، توانمندسازی اقتصاد خانوار روستایی و ارتقای امنیت غذایی بخش هایی است که این مرکز دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 14 هزار میلیارد ریال از طریق اصلاح بذر خلق ثروت می شود

بیش از 14 هزار میلیارد ریال از طریق اصلاح بذر خلق ثروت می شود