مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-18اقتصادي

روزی به نام خادمین شریف شهر


نام گذاری روزی به نام «پاکبان» فرصتی است برای یادآوری تمامی تلاش ها و مجاهدت های این قشر که سخت ترین وظایف را با همتی مثال زدنی انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، حسین نظری معاون خدمات شهری در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد، نوشت: تهران شهری با بیش از 200 سال سابقه پایتختی و با جمعیتی بیش از 9 میلیون نفر، از جمله کلانشهرهای موثر در دنیای امروز است، دنیایی که یکی از مهم ترین مولفه های حکمرانی در آن، تامین خواسته های شهروندانش است.

تجربه اداره شهرهای مختلف در طول سال ها نشان می دهد که در میان تمامی درخواست ها و تقاضاهای شهروندان از مدیریت شهری، نظافت شهر از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است.

در تهران نیز مانند تمامی شهرهای جهان پاکیزگی شهر در تمامی دوره های مدیریت شهری به ویژه در دوره اخیر از اولویت ها بوده و تلاش می شود برنامه ریزی ها به این موضوع مهم معطوف شود .

  به طور قطع، تحقق این مهم با پاکبان های عزیز شهر به عنوان شریف ترین و زحمتکش ترین نیروهای خدوم شهرداری تهران امکان پذیر است .

پاکبانانی که در تمامی ساعات شبانه روز و بدون توجه به مناسبت های شادی و غم همواره در سطح شهر حضور دارند تا تهرانی پاکیزه بسازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی به نام خادمین شریف شهر

روزی به نام خادمین شریف شهر