مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-14پزشكي

برخورد جدی با دریافت کنندگان وجه غیرمتعارف در مراکز درمانی اردبیل


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: دریافت کنندگان وجوه غیرمتعارف و خارج از تعرفه در مراکز درمانی اردبیل بدون اغماض و چشم پوشی برخورد خواهد شد.

- رامین نسیمی دوست در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: دریافت کنندگان وجوه غیرمتعارف و خارج از تعرفه در مراکز درمانی اردبیل بدون اغماض و چشم پوشی برخورد خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر نظارت های مستمر و روتین ادارات نظارت بر درمان دانشگاه های علوم پزشکی سطح استان مقرر شد که دستگاه اجرایی اجرایی مربوطه به صورت ضربتی و با همکاری با یکدیگر از بیمارستان های محدوده هر دانشگاه بازدید کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: بررسی دریافت های خارج از تعرفه و غیر متعارف، دریافت های خارج از صندوق بیمارستان ها و مراکز درمانی، مداخله افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی، ارجاع بیمار به خارج از بیمارستان برای تهیه ملزومات، انجام سقط های غیرقانونی و سایر موارد، از جمله موارد مهم و مورد توجه در نظارت بر مراکز درمانی است.

نسیمی دوست افزود: هم استانی ها می توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان های پزشکی را به سامانه 190 وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با دریافت کنندگان وجه غیرمتعارف در مراکز درمانی اردبیل

برخورد جدی با دریافت کنندگان وجه غیرمتعارف در مراکز درمانی اردبیل